cut?

2010-09-05 @ 13:37:01

Jag funderar fram och tillbaka.. Hade varit kul att klippa kort faktiskt men tänk om man vantrivs och då kommer håret säkert aldrig växa ut igen till samma längd. Mitt hår är riisigt i varje hårtopp nu, having a bad hairday EVERY day. Nåt måste iallafll göras åt saken. Hur ska jag göra?
Jag tänker mig ungefär denna längden..
Jag ska gå runt med istoppat hår i tröjan hela dagen så jag får känna känslan ändå. Aldrig mer bulle på huvudet, aldrig mer tofs? Det tål att tänkas på iallafall!

Kommentarer
Postat av: Klara

skit snyggt annie!!

klipp dig :) haha

2010-09-05 @ 23:42:58
Postat av: Elinaaaa

Skeeetsnyggt! :D

2010-09-06 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.