ensam mamma

2010-09-26 @ 22:33:42



Vilket mysigt program. I framtiden om inte jag hittar någon man, så får jag helt enkelt adoptera ett barn och söka till ensam mamma. Ja, så får det bli.

I morgon börjar jag jobba kl 7 så det blir upp i ottan. Någon mer än jag som känner att man inte vill kliva ur sängen för att det är så kyligt i rummet? Den känslan unnar jag inte ens en liten grankotte.

Nu är det dags för mig att dyka ner i en fin dröm(hoppas jag).
Dagens dos: Min vän pontus berättade igår att när man har tagit malariamedicin så brukar man drömma riktigt otäcka mardrömmar den kommande natten. Och tydligen brukar man drömma exakt samma mardröm efter medicinen. Måtte Gud vara med oss även i drömmarnas värld.

GODNATT  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.