Godnatt

2010-09-09 @ 21:48:31



Citat av Mona Sahlin

"Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet."
Men om ingen heter Mohammed då...? Eller om båda heter det...?

"Försök inte gömma dig bakom mina kjolar, för de är ganska korta."

"Om man är socialdemokrat, då tycker man att det är häftigt att betala skatt."

"Svenskarna måste integreras i det nya Sverige, det gamla Sverige kommer inte tillbaka."

"Det är lite fascinerande att det var Göran som tog in mig i regeringen trots att jag inte kunde tänka."

"Jag är baske mig ingen ohederlig person! Jag är ingen fifflare."

"Jag har ett bättre liv med tid att tänka, tid med barnen. Jag kan träna och gå på bio. Men det är klart, ibland drar maktsuget. Makt är roligt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.