two is better than one

2010-09-25 @ 19:09:00



Jag vill be om ursäkt, och hoppas att det ger effekt.
Jag har varit så dålig på att uppdatera denna blogg i veckan.

Därför tänkte jag att en liten resumé kanske kunde hjälpa, och inte dig stjälpa.

I veckan har jag jobbat som ett djur, ungefär som en tjur.
Men det kanske är tur, för det kan ju leda till en och annan flygtur.



Damma, dammsuga och torka golv är min grej, men så är man ju tjej..

Igår när jag låg och sov i min säng, kom sofie och gav mig däng.
Då var det bara för mig att lyda order, annars vet man inte vad som hade hänt.
Hon ville ha med mig på en promenad till staden, så fick det bli.
Kvällen tillbringades framför tvn och idol hos Sofie. Varför åkte anton ut? säg mig!


Vi bakade plommonpaj, smarrigt.

Vi kollade även på "letters to juliet". Fin film tycker jag allt.

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag träffar finfina.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Bro

Hörru, du kan ju för sjutton rimma jue! Typ asbra tillomed ;) Smack

2010-09-25 @ 22:08:42
Postat av: Soffan!

Det suger verkligen att Anton åkte ut :( visst är han grym!?

2010-09-27 @ 09:05:28
URL: http://ienannandelavlandsbro.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.